První letní posila: Stephen Kelly

16.06.2009 20:13

Fulham dnes ohlásil první letní posilu a to reprezentanta Irska Stephena Kellyho, který přichází z Birminghamu. Kontrakt byl podepsán na tři roky.

Tento pětadvacetiletý hráč strávil druhou polovinu sezony na hostování ve Stoke City, kde ale pod taktovkou Tonyho Pulise odehrál pouhé dva zápasy. Kelly přišel do Birmingamu z Tottenhamu v létě roku 2006 za pouhých 75,000 liber a za klub odehrál celkem 79 utkání. Kelly bude soutěžit o místo na pravé straně obrany s Johnem Paintsilem a Fredrikem Stoorem.

Roy Hodgson řekl: „Jsem potěšen, že se Stephen stal naší první letní posilou.“

„Je to talentovaný mladý obránce se zkušenostmi z Premier League i z mezinárodní scény.“

„Bude užitečnou posilou našeho týmu a já doufám, že v příštích týdnech budu moci oznámit další posily.“

Kelly řekl: „Jsem šťastný, že můj přestup do Fulhamu byl dnes dotažen do konce a těším se, až se setkám se svými spoluhráči na předsezónní přípravě v červenci.“

„Mluvil jsem s manažerem o plánech na příští sezonu a jsem rád, že jsem se přidal k tak progresivnímu týmu, který nedávno dokázal skončit na svém nejlepším místě v historii.“

 

Zpět
QIPko, Futurama Online